dinsdag 4 december 2012

Online purchase : Studded leather pants

Yeeeeeeeeey yes yes!
Vol verwachting klopte mijn hart vandaag! De postbode kwam er aan met een mooi roze ( maar wel een heel klein)
pakketje waarvan ik zeker wist dat daar mijn 
nieuwe gave studded leather pants er in zat !
Ik had hem vorige week zaterdag besteld via saelshop.nl een site waar ontzettende leuke kleding/accessoires op te vinden is. 

Heb hem meteen aangetrokken om te kijken of mijn
bestelde maat goed was en VOILA ! the result IT FITS
PERFECT. Ik had keuze uit maat  S M  L en had een S besteld!
Ik heb hem hier samen aan met mijn studded boots van de Dolcis! Beiden zijn ze met silvere studs dus kan
ze leuk samen aan doen ! Waarschijnlijk combineer ik ze toch liever met hakken aangezien ik van mezelf klein ben !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten